TERMENI SI CONDITII


Accesul la acest website de internet (denumit în continuare Website) precum şi utilizarea sa, sunt guvernate de termenii şi condiţiile de mai jos, precum şi de legislația română aplicabila. 

Prin accesarea, vizitarea sau utilizarea în orice mod a acestui Website va asumati in mod expres sa respectati termenii şi condiţiile specificate in cadrul prezentei.


Drepturi de proprietate intelectuală

Drepturile de proprietate intelectuala asupra acestui Website aparţin Centtrului Medical Integro prin societatea comercială CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L., cu sediul social în sat. Jucu de Mijloc, com. Jucu, Aleea Vulcan, nr. 3, jud. Cluj, înregistrată la ORC Cluj sub nr. J12/1586/05.04.2023, CUI 47948775 şi se află sub protecţia legilor române şi internaţionale în materie. 

Acest Website, în întreg sau în parte, nu poate fi reprodus, duplicat, copiat, vizitat sau exploatat în niciun fel în scop comercial fără acordul expres scris al proprietarului. 

Toate drepturile sunt rezervate.


Centrul Medical Integro, şi toate simbolurile şi sloganele aferente sunt mărci ale societatății comerciale CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L.

Folosirea, în orice fel, a acestor mărci este permisă numai cu autorizarea prealabilă, in forma scrisa, a proprietarului.


Documentele, imaginile şi informaţiile, in orice format, incluzând, dar fără a se limita la: design, elementele distinctive ale website-ului, conţinutul descrierilor sau biografiilor, comunicatele de presă şi articolele stiintifice, împreună cu orice elemente grafice asociate sunt denumite colectiv “Materiale ale Centrului Medical Integro”. 

Orice folosire a acestora incluzând, dar fără a se limita la: reproducere sau distribuţie, copiere, download / descărcare de fişiere în orice reţea, intranet sau Internet, este strict interzisă fără permisiunea prealabila, in forma scrisă, a societatății comerciale CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L.

Acest website poate conţine documente, imagini, informaţii sau alte materiale care nu sunt proprietatea societatății comerciale CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L., cum ar fi fotografii, clip art, articole, date, informatii, imagini, artwork, grafica, elemente audio, muzica, sau numele, logouri şi alte mărci ale unor terţi care sunt proprietatea respectivelor părţi. 

Orice folosire acestora este strict interzisă fără permisiunea scrisă prealabilă a respectivilor terţi proprietari si nu antreneaza, sub nicio forma, raspunderea Centrului Medical Integro.


Disclaimer


Orice utilizator care vizitează acest Website o face pe propriul său risc. 

Materialele şi informaţiile conţinute în acest Website sunt furnizate în scop de informare generală. 

Centrul Medical Integro isi rezerva dreptul de a opera, oricand, modificari ale programului de functionare, ale listei serviciilor medicale oferite sau ale preturilor afisate pe site-ul centrulmedicalintegro.ro

Pentru informatii exacte legate de lista de preturi, serviciile medicale oferite, afectiunile tratate, sau programari, va rugam sunati la Tel: +40-745-992-395 sau contactati-ne pe e-mail contact@clinicaintegro.ro.


Societatea comercială CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L. nu garantează în nici un fel 

(a) acurateţea sau caracterul complet al informaţiei sau al materialelor cuprinse în acest Website (incluzând erori faptice, tipografice şi tehnice); 

(b) disponibilitatea spre folosire a oricăror mărci, creaţii sau materiale aflate sub protecţia drepturilor de proprietate intelectuală şi aparţinând unor terţi; 

(c) prezenţa sau absenţa oricăror viruşi pe care terţe părţi îi pot ataşa acestui Website fără cunoştinţă sau acordul societatății comerciale CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L.

(d) orice informatie care poate fi descărcată, copiată sau folosită în orice fel pe acest Website; 

(e) utilitatea conţinutului acestui Website, în întreg sau în parte.

Prin accesarea, vizitarea sau utilizarea în orice mod a acestui Website agreaţi să nu faceţi responsabile societatea comercială CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L. şi nici terţele părţi implicate în crearea, producerea sau livrarea acestui Website, sau ale căror materiale apar în acest Website, pentru consecinţele acţiunilor pe care le veţi intreprinde pe baza informaţiilor conţinute în acest Website.


Linkuri

Acest Website poate conţine linkuri către alte site-uri de web, care nu sunt operate sau controlate de societatea comercială CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L.

Societatea comercială CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L. nu îşi asumă nici o responsabilitate pentru conţinutul, funcţionalitatea şi/sau politicile acelor site-uri şi nici pentru orice pagube rezultate din sau în legatură cu aceste link-uri.

De asemenea, existenţa link-ului către un site nu este şi nu trebuie considerată drept o aprobare sau recomandare de către societatea comercială CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L.a proprietarului acelui site şi nici o recomandare sau aprobare a societatății comerciale CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L. din partea proprietarului acelui site.


Este interzisă folosirea framing-ului sau a oricăror alte tehnici pentru a include un logo, o marcă sau orice informaţie proprie a societatății comerciale CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L. (incluzând imagini, text, forma sau designul paginilor etc.) fără acordul expres în scris al societatății comerciale CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L.. Orice astfel de acord, permisiune sau licenţă va fi retras/ă automat în cazul folosirii neautorizate.

CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L. poate acorda, la cerere, dreptul ne-exclusiv, limitat şi revocabil de a crea un link către pagina principală (homepage) a acestui Website, atâta timp cât pe site-ul care crează acest link nu se fac menţiuni false, care induc în eroare, sau ofensatoare despre CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L., afiliaţii săi sau produsele şi serviciile sale. În nici un caz nu se pot folosi logo-ul CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L. sau alte mărci sau elemente grafice ca parte a acelui link fără acordul expres în scris al CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L. .


Materiale nesolicitate

Vă rugăm să luaţi în considerare că este o politică a societatății comerciale CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L. să nu accepte şi să nu ia în considerare materiale nesolicitate, fie ele creative, de producţie sau de orice altă natură. 

Societatea comercială CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L. va considera orice materiale nesolicitate primite prin intermediul acestui Website, incluzând propuneri, idei, concepte, schiţe sau creaţii finale, ca fiind neconfidenţiale şi libere de orice restricţie, pentru a fi folosite gratuit şi fără plata vreunei compensaţii.


Software

Orice software care este disponibil pentru descărcare (download) copiere sau utilizare prin prezentul Website este proprietatea persoanei sau companiei care l-a creat. Descărcarea, copierea sau utilizarea acestui software este subiectul termenilor şi condiţiilor din contractul de licenţiere aferent.


Politica de cookies

Când vizitaţi Website-ul, anumite informaţii pot fi depozitate pe computerul Dvs. în forma unui cookie. 

Cookies sunt fişiere text transferate pe hard-disk-ul sau browser-ul unui vizitator pentru a mări funcţionalitatea sau pentru a măsura traficul. 

Nu folosim cookies pentru a colecta informaţii personale, asa cum sunt definite de legislatia GDPR. Pentru a evita cookies, puteţi configura browser-ul Dvs. pentru a nu le accepta. 

În acest fel, anumite funcţionalităţi ale website-ului se vor pierde.


Societatea comercială CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L. îşi rezervă dreptul de a schimba termenii, condiţiile şi politicile în orice moment fără a anunţa în prealabil.

Ne puteti contacta pentru orice intrebari sau nelamuriri

Dacă aveţi orice întrebări sau nelămuriri cu privire la termenii şi condiţiile prezente, drepturile de proprietate intelectuală sau politicile de confidenţialitate, vă rugăm contactaţi-ne la: Tel: +40-745-992-395 sau contactati-ne pe e-mail contact@clinicaintegro.ro.

Link-uri utile:

ANPC – Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Soluționarea Alternativă a Litigiilor

Directia De Sanatate Publica Bucuresti


Condiții generale de folosire a serviciilor medicale oferite de societatea comercială CENTRUL MEDICAL INTEGRO S.R.L.


Prezentul document conține principii și reguli privind folosirea și accesarea serviciilor medicale în cadrul Centrului Medical Integro.


Precizăm că prezentul document poate suferi modificări în funcție de evoluțiile legislative sau dezvoltarea serviciilor pe care le oferim, caz în care ultima variantă aplicabilă va fi postată pe pagina noastră web.  


Este obligația Pacienților să consulte pagina web a Centrului Medical Integro, pentru verificarea ultimei variante actualizate a prezentului document, de fiecare dată când solicită/accesează un serviciu medical. 


Prezentul document prezintă principiile și regulile principale pe care trebuie să le respecte orice pacient care dorește să beneficieze de servicii medicale ale Centrului Medical Integro. El conține reguli minimale, care se completează cu prevederile legislației în vigoare.


Centrul Medical Integro respectă principiul egalității de tratament față de toți pacienții, fără discriminare bazată pe criterii de naționalitate, rasă, culoare, sex, orientare sexuală, caracteristici genetice, vârstă, etnie, religie, afiliere sau opțiune politică, origine socială, handicap, situație sau responsabilitate familială, apartenență ori activitate sindicală sau orice alte criterii.


Prin efectuarea programării, respectiv prin prezentarea în incinta Centrului Medical Integro și acceptarea înregistrării în lista de pacienți a Centrului Medical Integro pentru efectuarea unui serviciu medical, orice pacient își exprimă implicit acordul pentru respectarea acestor termeni și condiții generale și totodată că a luat cunoștință de Nota de informare privind protecția datelor personale.  


Pentru evitarea interpretării contrare, Centrul Medical Integro precizează că prestarea serviciilor medicale este condiționată de acceptarea acestor termeni și condiții generale și de confirmarea informării efectuată prin Nota de informare privind protecția datelor personale, iar în lipsa acordului deplin al pacientului față de întregul conținut al acestora, serviciile medicale nu ar putea fi prestate;  prin urmare, întotdeauna se va considera că un Pacient care solicită un serviciu medical din partea Centrului Medical Integro a acceptat toate clauzele prezentului document și a confirmat că a fost informat prin Nota de informare privind protecția datelor personale, pentru că altfel Centrul Medical Integro nu acceptă prestarea serviciului medical. 


Definiții

1. Acordul pacientului informat: Consimțământul pacientului în vederea prestării serviciilor medicale, în forma prevăzută de Anexa 1 la Ordinul Ministrului Sănătății nr. 1411/2016.

2. Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal:  Document prin care Pacientul este informat cu privire la modalitatea de prelucrare a datelor sale personale și cu privire la drepturile sale din perspectiva protecției datelor personale.

3.  Pacientul:   Persoana care utilizează Serviciile medicale ale Centrului Medical Integro.

4. Personalul Centrului Medical Integro:   Angajații, consultanții și colaboratorii de orice fel ai Centrului Medical Integro, precum și orice persoană care prestează servicii în numele și/sau pe seama ori pentru Centrul Medical Integro. 

5. Servicii medicale:   Serviciile medicale prestate Personalul Centrul Medical Integro.  

6. Website:  Site-ul https://clinicaintegro.ro


PRINCIPII GENERALE APLICABILE TUTUROR PACIENȚILOR


1. Serviciile medicale se prestează pe bază de programare, care poate fi realizată pe cale telefonica la nr.:  +40-745-992-395, disponibil conform programului comunicat pe website, programare online prin intermediul website-ului sau programare directă la recepția Centrului Medical Integro. 

Programarea poate fi decalată în altă zi numai în situații excepționale, de ex. în cazurile în care Personalul Centrului Medical Integro acordă îngrijiri în situații de urgență / cazuri strict prioritare din punct de vedere medical sau în cazuri care reclamă atenție și/sau supraveghere medicală sporită datorită particularităților specifice. În caz de decalare a programării, Pacientul va fi informat în cel mai scurt. 


2. De regulă, Serviciile medicale pot fi prestate de Centrul Medical Integro / accesate de Pacienți de luni până vineri în intervalul orar 8.00 – 20.00, în condițiile comunicate periodic de Centrul Medical Integro, disponibile pe website.  Pacienții sunt obligați să respecte programul Centrului Medical Integro. 


3. Transmiterea notificărilor, facturilor, corespondenta purtata cu Pacientul de catre reprezentantii Centrului Medical Integro, se va face la datele de contact mentionate în cosnimțământul informat al pacientului, care pot fi actualizate periodic prin declarațiile Pacientului comunicate către Centrul Medical Integro.  Centrul Medical Integro va avea în vedere ultimele date de contact comunicate de Pacient, care vor fi utilizate pentru comunicări legate de toate serviciile medicale solicitate de respectivul Pacient (inclusiv, cele solicitate prin contracte anterioare ultimei declarații de actualizare a datelor de contact). 


4. Centrul Medical Integro poate efectua către Pacienți și comunicări de tip sms, mesaje WhatsApp sau e-mail, utilizând datele de contact comunicate de Pacienți.


5. Centrul Medical Integro nu este autorizat ca Unitate de Primiri Urgențe, conform legii.  Pentru cazuri de urgențe medicale (conform definiției medicale: stare medicală sau chirurgicală, al cărei debut este brusc, care se manifestă prin simptome de o severitate suficientă și pentru care un medic prudent, care posedă cunoștințe medicale și care acționează cu bună-credință și în conformitate cu standardele medicale internaționale, ar considera că în lipsa acordării atenției medicale imediate ar duce la insuficiență fizică gravă sau chiar la decesul pacientului), este necesar ca persoana în cauză să se adreseze celei mai apropiate unități medicale cu profil de urgență. 


6. Listele medicilor aflați în parteneriat cu CentrulMedical Integro se pot modifica in mod unilateral de Centrul Medical Integro, în functie de contractele incheiate cu medicii sau in functie de politica comerciala a Centrului Medical Integro. Informatii despre accesul Pacientilor la medicii parteneri ai Centrului Medical Integro si costurile serviciilor medicale prestate de catre acestia se pot obține de la registratura Centrului Medical Integro. Centrul Medical Integro poate renunta in mod unilateral la una sau la totalitatea listelor de medici.


7. În caz de neplată a serviciilor medicale, Centrul Medical Integro va folosi toate metodele legale, inclusiv contractarea unor avocati, societati de recuperare creante specializate pentru recuperarea debitelor Pacientilor, deschiderea unor procese la instanțele de judecată competente, proceduri de executare silită.  Oricare din aceste demersuri va atrage cheltuieli, care vor fi recuperate de la Pacienții neplatnici sau de la aparținători / reprezentanții legali ai acestora, după caz.


8. În cazurile în care unii Pacienți consideră ca le-au fost încălcate drepturile, aceștia vor trebui să formuleze sesizări scrise către Centrul Medical Integro la adresa email contact@clinicaintegro.ro, la adresa poștală a Centrului Medical Integro sau prin intermediul aplicatiilor / portalurilor Centrului Medical Integro. 


Toate sesizările vor primi număr de înregistrare și vor fi analizate cu atenție și vor primi un răspuns scris pe același canal de comunicare, în cel mai scurt timp cu putință în funcție de natura situației. Pacienții sunt rugați să nu facă presiuni asupra personalului din recepție / front desk pentru primirea cu mai mare rapiditate a răspunsului, întrucât aceste persoane nu au competențe în soluționarea sesizărilor și nu dețin informații concrete cu privire la stadiul soluționării acestora. 


9. În temeiul principiului de drept conform căruia nimeni nu poate invoca necunoașterea legii, Pacienții au obligatia de a cunoaste si de a respecta toate dispozițiile legale aplicabile în forma aflată în vigoare la data solicitării și, ulterior, prestării serviciilor medicale, inclusiv (dar fără limitate la) Legea nr.95/2006 privind reforma în domeniul sănătății, Legea nr.46/2003 a drepturilor pacientului și orice acte legislative conexe. Pacienții nu vor putea invoca, în nici o situație, necunoasterea legii și/sau faptul că Centrul Medical Integro nu le-ar fi atras atenția în mod expres asupra unor prevederi legale aplicabile.


10. Ambele părți, Pacientii și Centrul Medical Integro, vor respecta prevederile legale aplicabile referitoare la interzicerea mitei și corupției, nu vor oferi / promite / primi / solicita nicio mită (în bani sau alte beneficii) și nu vor accepta sau tolera astfel de situații în cazul în care iau cunoștință de ele pe orice cale.


11. Obligația medicală este o obligație de diligență.  CMB își propune să acorde întotdeauna servicii medicale la cele mai înalte standarde, dar este imposibil de garantat rezultatul serviciilor oferite.  Pacientul are întotdeauna dreptul să primească o a doua opinie medicală.


12. În vederea efectuării înregistrărilor și prestării serviciilor medicale pentru Pacienți, în mod inevitabil, Centrul Medical Integro prelucrează datele personale ale acestora și ale aparținătorilor, rudelor, reprezentanților legali, angajatorilor etc. (după caz), cu respectarea tuturor prevederilor legale și cu protecția acestor date personale. 


Solicitarea serviciilor medicale și prestarea acestora este imposibilă fără prelucrarea datelor personale, sens în care Pacienții și celelalte persoane implicate direct sau indirect (aparținătorii, rudele, reprezentanții legali, angajatorii etc.) își exprimă acordul pentru prelucrarea datelor personale, informarea lor efectuându-se prin Nota de informare pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, disponibilă atât în recepția Centrului Medical Integro cât și pe website și fiind presupusă a fi cunoscută și asumată de fiecare persoană interesată menționată mai sus. 


REGULI  APLICABILE  TUTUROR  PACIENȚILOR


1. Accesul la servicii medicale, inclusiv eliberarea rezultatelor medicale, se poate face strict personal, dupa identificarea pacientului pe baza unui act de identitate cu fotografia pacientului. Pentru eliberarea rezultatelor catre o alta persoana decat Pacientul va fi necesară o procură notarială specială. În cazul pacienților fără discernământ, informatiile vor fi prezentate apartinatorilor / reprezentantilor legali. 


2. Accesul la serviciile medicale și eliberarea rezultatelor medicale a unui pacient minor, se pot face numai dupa identificarea Pacientului și a aparținătorului care însoțește

minorul (părinte sau tutore), cu prezentarea unor acte de identitate.


3. La fiecare accesare a serviciilor medicale se vor actualiza datele Pacientilor, în special telefon și e-mail, pentru asigurarea faptului că pot fi contactați. Pacientii straini trebuie să comunice date de contact (adresa si numar de telefon) de pe teritoriul României.


4. Informațiile referitoare la serviciile medicale și prețurile acestora, postate pe website, au doar scop informativ; Centrul Medical Integro se va strădui să facă actualizarea periodică a informațiilor de website, dar este posibil ca aceasta să nu coincidă cu modificările efective privind lista actualizată a serviciilor și a tarifelor aplicabile. Serviciile medicale și prețul acestora se vor determina întotdeauna, concret, prin contractul semnat cu Pacientul sau membrii de familie ai acestora.  Mai mult, Pacienții sunt atenționați prin prezentul document că în funcție de specificul fiecărui caz medical și de serviciile medicale efectiv oferite in cadrul interactiunii cu medicii, costul final al serviciilor poate varia.  Pacientul are obligatia ca dupa fiecare serviciu medical sa verifice in receptie costul serviciilor prestate, respectiv dacă toate serviciile prestate sunt acoperite integral sau partial de abonament.


5. Pacientii sunt obligati să anunțe în prealabil în scris (inclusiv mesaj email) sau telefonic la recepție, cu minim 24 de ore, imposibilitatea de a se prezenta la o programare.  În caz de neprezentări neanunțate (cu minim 24 de ore înainte) repetate, Centrul Medical Integro poate decide suspendarea prestării Serviciilor medicale acordate respectivului Pacient pentru o perioada de 2-3 luni.   In cazul serviciilor incluse in abonamente sau achizitionate sub forma de pachete, neprezentarea la programările efectuate fara informarea prealabilă a Centrului Medical Integro cu minim 24 de ore înainte va conduce la achitarea consultatiei ca și cum ar fi fost prestată și eliminarea acesteia din pachetul de servicii accesat de Pacient (consultația nu va fi disponibilă pentru Pacient sub forma reprogramării).


6. Părinții, tutorii și reprezentantii legali ai copiilor minori au obligatia sa nu lase copiii nesupravegheati în incinta Centrului Medical Integro.   Centrul Medical Integro nu își asumă răspunderea pentru eventuale evenimente în care copiii se accidenteaza sau sunt vătămați în orice mod datorită neatenției tutorilor.


7. Pacientii care figureaza in evidentele contabile cu datorii / debite neachitate nu vor putea accesa niciunul dintre Serviciile medicale prestate de Centrul Medical Integro, indiferent daca detin sau nu calitatea de Abonat. Această restricție se va menține până la plata debitului sau stingerea acestuia prin modalitățile prevăzute de lege.


8.  Pacienții trebuie să respecte regulile de bună conviețuire socială, să manifeste respect, decență și politețe față de personalul Centrului Medical Integro și de ceilalți Pacienți. 

Nu vor fi tolerate fapte, acte sau gesturi obscene, injurii, expresiile jignitoare sau vulgare, amenintari cu acte de violenta, acte de violență psihologică, deteriorarea, distrugerea sau sustragerea bunurilor Centrului Medical Integro, acte care tulbură ordinea si linistea publica sau provoacă indignarea persoanelor, acte de natură să lezeze demnitatea si onoarea persoanelor.

Nu sunt tolerate nici acfte de denigrare a Centrului Medical Integro.

În astfel de cazuri, CentrulMedical Integro are dreptul să dispună ca Pacientul responsabil și/sau aparținătorii sau reprezentanții legali ai acestuia să părăsească de îndată incinta Centrului Medical Integro. 

După caz, în situații conflictuale și/sau de refuz al Pacientului și/sau aparținătorilor sau reprezentanților legali de a se conforma bunelor reguli de conviețuire, parsonalul Centrului Medical Integro va putea solicita imediat interventia echipelor companiilor private de paza si protectie cu care aceasta colaboreaza, precum și interventia organelor de Poliție.

De asemenea, CentrulMedical Integro va putea restrictiona pe viitor accesul oricarei persoane implicate in incident la serviciile medicale, precum și va putea rezilia unilateral orice contract anterior incheiat cu Pacientul sau in favoarea Pacientului.


9. Fotografierea, inregistrarea video si audio sunt strict interzise în incinta Centrului Medical Integro, fara permisiunea prealabila scrisa a oricăror și tuturor persoanelor vizate direct sau indirect (alți Pacienți, aparținători, vizitatori, personalul Centrului Medical Integro).  Pacienții sunt avertizați că prin astfel de acte se încalcă dreptul la protecția datelor personale, ceea ce va atrage răspunderea legală.


10. Suspendarea furnizarii Serviciilor medicale poate interveni în următoarele situatii, exemplificativ: 


  • Pacientul are întârzieri mai mari de 48 ore la plata facturilor emise; 
  • Pacientul și/sau aparținătorii sau reprezentanții legali ai acestuia nu respectă regulile de conviețuire socială, respectiv sunt săvărșite fapte de natura celor indicate la pct.8 din prezenta secțiune; 
  • Pacientul și/sau aparținătorii sau reprezentanții legali ai acestuia se afla intr-o situatie litigioasa cu Centrul Medical Integro (respectiv, litigiu înregistrat la instanta de judecata sau orice alt tip de plangere formulata de catre Pacient care ar putea aduce prejudicii majore Centrului Medical Integro, de ex., plângere penală, contravențională, plângere la o autoritate publică etc.); 
  • în alte cazuri prevazute expres in contractul semnat de catre Pacient cu Centrul Medical Integro sau în lege.


        11. În cazul analizelor / investigatiilor pentru care este necesar acordul expres exprimat în scris sub forma de consimțământ medical, lipsa semnăturii pacientului de pe formularele specifice echivaleaza cu lipsa consimțământului, caz în care Serviciile medicale solicitate nu vor fi prestate (sau, după caz, vor fi oprite la momentul în care apare necesitatea exprimării consimțământului medical).


        12. Lista actualizată a tipurilor de servicii medicale, tipuri de abonament (exemplificativ), lista medicilor și orarele disponibile se află la recepția Centrului Medical Integro și pe website. 


        13.  Programările sunt efectuate pe baza unor estimări legate de timpul mediu de prestare a serviciilor medicale solicitate de Pacienți pentru ziua respectivă, însă Centrul Medical Integro nu poate garanta că orele de programare vor putea fi respectate cu strictețe în fiecare situație.  


        Pacienții sunt informați prin prezentul document că programarea pentru o anumită oră nu garantează începerea prestării serviciului medical exact la ora respectivă și că există timpi medii de așteptare pentru fiecare tip de serviciu medical în parte, cu privire la care se pot primi informații detaliate de la recepția Centrului Medical Integro.


        14. Abonamentele de kinetoterapie, Fizioterapie, Conditionare si Masaj sunt valabile un termen de 6 săptămâni de la data achiziției. În cadrul acestui termen trebuie efectuat întregul număr de ședințe achiziționate. În cazul în care în termenul menționat nu sunt efectuate toate ședințele, de fizioterapie/kinetoterapie/masaj, cele neefectuate vor fi pierdute. Nu vor fi admise cereri prin care se solicită unității onorarea de ședințe neefectuate după expirarea termenului de 6 săptămâni.

        Pe parcursul desfășurării abonamentului, pentru a anula o ședință programată, clienții vor fi obligați să anunțe unitatea cu cul puțin 48h înainte de ședință, altfel ședința va fi considerată efectuată neputând a fi recuperată sau reprogramată.

        În cazul în care există un abonament achitat de către pacient/ă și ace(a)sta decide să nu mai continuie ședințele, acceptă că sumele de bani achitate nu vor fi restituite.

        În situația în care clientul achiziționează un tip de serviciu însă pe parcursul desfășurării ședințelor decide să opteze pentru un serviciu asemănător însă efectuat prin alte mijloace și care are o valoare inferioară serviciului achiziționat și achitat inițial, nu i se va restitui diferența dintre cele 2 servicii. (ex. trecerea de la kinetoterapie din regim fizic în regim de videoconferință). În situația în care clientul achiziționează un tip de serviciu însă pe parcursul desfășurării ședințelor decide să opteze pentru un serviciu asemănător însă efectuat prin alte mijloace și care are o valoare superioară serviciului achiziționat și achitat inițial, clientul va trebui să achite diferența de preț rezultată și calculată conform prețului pentru fiecare sesiune în parte ale celor 2 servicii diferite în discuție. (ex. trecerea de la kinetoterapie din regim videoconferință în regim de fizic).